bubbles

Saturday 24 March 2012

DEAR FACEBOOKERS! ! !

FACEBOOKERS! ! !

   bukan niat aku untuk mengutuk. .tp apa yg aku nk cakap ny realiti. . skunk ny dh makin ramai pengguna fb. .aku pown ada. .korang try p tanya budak skolh rendah. .mesti banyak di kalangan mereka dah ada account fb. .x kisah lha. .tp persoalan nya skunk fb tu dijadikan tempat nk luah perasaan. .nk cari gf/ bf , maki2 orang and banyak lagi lha. .aku pown xpaham knapa. .ada gak yg comment pic org dgn kata-kata yg xelok. .mcm lha dia 2 perfect sgt!!! setiap manusia yg ALLAH jadikn kat muka bumi ny semua ada kelebihan n kelemahan masing- masing. .

fb ny ibarat pisau. .kalaw korang guna untuk kebaikan maka, baiklah ia. . kalaw korang guna untuk kejahatan maka, jahatlah ia. . maksud aku cm ny. .cuba kita tgk pisau. .kalaw kita guna untuk nk potong sayur. .jadi baik lha kan. .kita xcederakan sapa- sapa. . kalaw kita guna pisau tu untuk bunuh orang???
korang pikir lah sendiri. .ny pendapat aku. . korang, aku xtwu lha macam mana. . setiap orang ada pendapat masing- masing. .

korang gunalah fb korang tu untuk kebaikan. .korang nk twu kadang- kadang fb 2 boley jadi pembunuh. . disebabkan fb ada bersahabatan yg musnah, hubungan rumah tangga retak and banyak lagi lha kesan- kesan kalaw korang salah guna. .

terpulanglah kat korang. .law ada yg terasa hati aku mintak maap. .aku xdk niat nk perli ka apa. .cuma NASIHAT. . kalaw aku ada salah tegurlah. .aku xkisah. .macam yg aku kata manusia ny xprfect. .setiap orang mst ada buat salah. .kita ny kan hanya manusia biasa. .sama- sama lah kita perbaiki diri kita. .
thank you. .bbye. .
MISS FUSSY

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.