bubbles

Friday 13 April 2012

IKHLAS DARI HATI. . .


salam sayang buat semua pembaca blog,

dh lama aku xupdate blog. .so, hari ny aku nk update lah sikit buat tatapan semua pembaca blog aku neh. .hehek. .


tadi aku on9 facebook. . sapa yg ada fb 2 boley lah add aku. . ny link fb aku http://www.facebook.com/capritya. . bnda first yg aku akn buat bila on9 mst lha tgk notifications. . lpas 2 tgk friends reguests. .masa aku check friend reguests ada lah fb ny nama dia 'NAK p**iberair'. .bukan niat aku nk mencarut okey. .bnda ny betul aku xtpu. .aku pown xtaw pemilik fb ny sapa. . subhanALLAH. .aku pown trkejut gk. .xdak ka nama yg elk2 sikit. .adeesss. .manusia- manusia. .mmg betul kita diakhir zaman.
nothing 2 say lah gn manusia mcm ny. . ada otak pikir lah sendiri. .

bila cerita pasal akhir zaman ny takut gak aku. . hurmmm. .mcm2 bnda trlintas dalam kepala otak ny. .tak terbayang macam mana khiamat nanti. .aku ada dgr kat radio. .ada sorang ustaz bagi ceramah. .dia cakap 'tanda- tanda kiamat kecil semua dh ada. .cuma tanda- tanda khiamat besar ja yg xdak lg'. .
ketaq aku dgr. .

aku malas nk cakap bnyak- bnyak sal bnda ny. .jp g ada plak org cakap aku teringin nk jadi ustazah. .cetek benar pemikiran depa ny. . .hahak. . asal bg nasihat or crita bab agama ny msti orang cakap TAK PAYAH JADI USTAZAH LAH WEYH. .apa. .ustazah ja ka yg boley cakap sal agama and bg nasihat. . orang besa macam aku ny xley nak nasihat kat orang. . ubah lah cara pemikiran. .kita semua sama. .xperlu jadi ustazah untuk nasihatkan orang. .dh jadi tanggungjawab kita semua untuk mencegah kemungkaran and share benda- benda yg bermanfaat. .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.